fredag 20. februar 2009

Fredag - igjen....!

God fredagskveld!
Kom plutselig på at jeg har ei svigerinne som fyler år samme dag som HMK Harald, og det er jo i morgen. Da var det bare å hive seg rundt å få det gjort slik at jeg rakk å få det med dagens post til Oslo. Rakk det så vidt.
I dag har vi hatt fastelavenskarneval i barnehagen og barna troppa opp forventningsfulle og spente - ferdig utkledt som - ja det aller meste. Skjønt prinseser og Spidermann var i flertall samt diverse dyr. Selv var jeg noe så kjedelig som ei cowboy-dame (om det er noe som heter det...)På ettermiddag var foreldrene invitert til foreldrekaffe med fastelavensboller m/krem. Jeg gikk tidlig hjem, men regner med at det var mange som var innom og smakte på baksten - det var iallefall fullt både på parkeringsplassen og rundt om.
Junior starter på vinterferien nå, og det betyr slappe dager for han - og så slipper jeg å få han ut av køya hver morgen, det blir vel mer utpå dagen.....:)
Denne helga skal jeg gjøre et forsøk på å få unna en del av konfirmasjonsinvitasjonene. Har tatt på meg oppgaven med å lage til for begge konfirmantene, så det blir noen...Største bøygen blir nok å komme i gang...
Ha en fin helg alle som er innom her og titter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar