tirsdag 2. juni 2009

Mitt første posekort!















Nå har jeg endelig levert eksamensoppgaven min, så da var det deilig å koble av på loftet med alt "rotet" jeg har der. Faktisk ble det laget noe også.....Et bursdagskort ble det- til min svigerinne.
Så her ser dere mitt første posekort. Hadde egentlig utfordringen til "Sukkersøtt" denne uken i tankene når jeg laget det, og har brukt både fem og seks stempler. Får se om jeg tørr å bli med på utfordringen...
Ellers er visst sommeren forbi for denne gang, men jeg rakk å bli grundig solbrent, så for huden min så er det nok bare greit, men jeg er så glad hver dag jeg kan stå opp og åpne verandadøra og slippe sol og varme inn:) Håper det blir mange slike dager igjen veldig snart.
Dere kan også se de stemplene jeg har brukt på dette kortet.
Ha en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar