onsdag 6. april 2011

Et par påskeegg til Påske-extra del 2 hos Thats just so cute

Har laget noen påskeegg i år også, noen har jeg levert til sjokoladebutikken som selger noe av det jeg lager, og noen er på bestilling.
Eggene har jeg kjøpt gjennom barnehagen der jeg jobber, og de er malt med hvit akrylmaling. Bildene har jeg henta fra bildemappen jeg har på pc'en, bånd og blonder kommer for det meste fra Singapore :), fjærene er også kjøpt gjennom jobben. Hjertene og halvperlene er fra WoC.
Legger disse påskeeggene inn på utfordringen hos Thats just so cute - påske-extra del 2




5 kommentarer:

  1. Wow.. så enkel og sart og nydelig! Har ikke sett egg med bilde før, men det var jo kjempeflott.

    Tusen takk for at du deltar hos oss!

    SvarSlett
  2. fikk sånn 3o-tallsfølelse over disse. damer med korte kjoler og fjær i håret som danser.
    lekre var de, og spennende ulikt alle andre egg jeg har sett.
    takk for ditt bidrag.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  3. For en morsom og annerledes vri på pynten :) Så kult!!

    Tusen takk for at du deltar hos oss.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  4. Så flotte egg, og som de sier over her...en annen vri med pynting:) Skikkelig flott var det!

    Takk for at du deltar hos oss!
    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  5. så flotte de ble da, utrolig kjekt å se hvor mye forskjellig folk kommer opp med

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett